دو نماینده می‌خواهند حمله کنندگان انتحاری را وارد شورای ملی کنند

29 جوزا 1396 ساعت 16:33

برخی نمایندگان مجلس ادعا دارند، به اطلاعاتی دست یافته اند که یک عضو مجلس نمایندگان و یک عضو مجلس سنا در تلاش آن اند که حمله کنندگان انتحاری را وارد شورای ملی کنند.



برخی نمایندگان مجلس ادعا دارند، به اطلاعاتی دست یافته اند که یک عضو مجلس نمایندگان و یک عضو مجلس سنا در تلاش آن اند که حمله کنندگان انتحاری را وارد شورای ملی کنند.
به گزارش خبرگزاری جمهور؛ نیلوفر ابراهیمی نماینده مردم بدخشان در نشست عمومی امروز (دو شنبه ۲۹ جوزا) مجلس نمایندگان گفت به اطلاعاتی دست یافته که یک وکیل و یک سناتور به انتحاری ها کمک می کنند تا وارد ساختمان شورای ملی شده و حملات شان را انجام دهند.
خانم ابراهیمی این حادثه احتمالی را خطرناک خواند و گفت: "ما شاهد گندیده شدن نمک هستیم".
این عضو مجلس از رییس مجلس نمایندگان خواست که نام این دو نماینده را فاش سازد؛ اما آقای ابراهیمی از گرفتن نام کسی خود داری کرد.
عبدالرئوف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان نیز تایید کرد که چنین معلوماتی با دبیرخانه مجلس نمایندگان شریک شده است و هیات اداری و شخصاً خودش در حالی بررسی این موضوع است.
آقای ابراهیمی گفت، این معلومات را با مسوولان امنیتی شورای ملی شریک کرده و از دو روز به این سو در چندین جلسه با مسولان امنیتی شورای ملی و سایر نهادهای امنیتی روی این موضوع بحث کرده است.
به گفته وی، تهدیدهای امنیتی علیه شورای ملی بلند است و لازم نمی داند جزئیات این موضوع را با رسانه ها در میان بگذارد.
این در حالی است که پیش از این نیز یک عضو مجلس نمایندگان گفته بود که یک نماینده در برابر ده هزار دالر امریکایی یک فرد مشکوک را بدون ثبت مشخصات اش وارد شورای ملی کرده است.
پس از آن، تدابیر سخت امنیتی در شورای ملی برقرار است و هیچ نماینده نمی تواند محافظان خود را حتا از دروازه اول امنیتی شورای ملی به داخل ببرد.
دو سال پیش نیز ساختمان کهنه شورای ملی مورد حمله مهاجمان مسلح قرار گرفتند؛ اما شش مهاجم هنگام ورود به شورای ملی از سوی یک سرباز هدف قرار گرفتند و آن حمله ناکام شد.
عبدالله امینی- خبرگزاری جمهور


کد مطلب: 95612

آدرس مطلب: https://www.jomhornews.com/fa/news/95612/

جمهور
  https://www.jomhornews.com