ترویج فرهنگ ضد اسلامی باشعار خدمت به تمدن

جواد سروری

29 دلو 1395 ساعت 9:57

آقای سیاف خطاب به رییس جمهور غنی خاطرنشان ساخت؛ برای دفع فساد اخلاقی که گمراه ترین فسادها است، توجه جدی تان را در مبارزه با فحشا و فساد می خواهیم. آقای سیاف تاکید کرد، گرچه عنوان آزادی بیان نیک است ولی نباید اصول و مبادی دین زیرپا گردد.




استاد عبدالرب رسول سیاف در سالروز خروج قشون سرخ شوروی از افغانستان، فساد را خطرناکترین دشمن نظام خواند و از رییس جمهور خواست که نگذارد این پدیده نظام را سقوط دهد.
آقای سیاف خطاب به رییس جمهور غنی خاطرنشان ساخت؛ برای دفع فساد اخلاقی که گمراه ترین فسادها است، توجه جدی تان را در مبارزه با فحشا و فساد می خواهیم.
این رهبر جهادی گفت: " فساد به اوج رسیده که خدا ناخواسته ما به سرنوشت ملت های مقهور و غضب گرفته شده قرار نگیریم".
آقای سیاف تاکید کرد، گرچه عنوان آزادی بیان نیک است ولی نباید اصول و مبادی دین زیرپا گردد.

اینک حدود ۱۵ سال از نظام جدید در کشور ما که مبنی بر شریعت اسلامی خوانده شده، می گذرد. اما می بینیم که طی این سالها امواج لجام گسیخته فساد هر روز بیشتر از قبل مخصوصا شهرهای بزرگ کشور را فرا می گیرد. در بعضی شهرها مانند کابل موج فساد آنقدر گسترش یافته که حتی دامن بسیاری از نوجوانان و متعلمین مکاتب را گرفته است و اگر وضع بدین منوال پیش رود در آینده یی نه چندان دور شاهد پوسیده شدن جامعه و نابودی کامل نسل آینده این مملکت در فساد و فحشاء خواهیم بود.
استاد سیاف به نکته ای مهم و سرنوشت ساز برای جامعه انگشت نهادند و از رهبران جهادی انتظاری جز این هم نمی رود؛ انتظار مردم این است که این موضوع تنها به یک سخنرانی و تذکر ختم نگردد و مجاهدین و رهبران و بزرگان مملکت، باید پیگیر این موضع باشند. چرا که تهاجم فرهنگی ضد اسلامی غرب روز به روز جوانان افغانستان را در منجلاب فساد و بی عزتی بیشتر غرق می کند. بعضی رسانه ها، مخصوصا بعضی تلویزیون ها به وسیله ای برای دشمنان اسلام تبدیل شده اند و بر ضد فرهنگ و ارزشهای اسلامی ملت افغانستان فعالیت می کنند و متأسفانه نام این نوکری به فرهنگ ضد اسلامی را خدمت به تمدن، دموکراسی و مخصوصا فعالیت برای پیشرفت جامعه و زنان افغان نام می نهند!.

متأسفانه این روزها مکتب و فرهنگ غرب برای بخشی از جوانان و برخی مسؤولان مملکتی ما تبدیل به یک الگو شده است و در گوشه و کنار از زبان آنها با آب و تاب خاص تعریف و تمجید از فرهنگ و روش و مکتب غرب را می شنویم. درباره خودباختگی عده یی از مسؤولین و فریب جوانان توسط زرق و برق فرهنگ غربی و روی آوردن آنان به آن سو باید بگوئیم که اگر غربیها روزگاری کشورها و ملت های ضعیف را استثمار و استعمار می کنند و زمانی دیگر برای آنها استقلال عطا می فرمایند! وامهای کلان و بلند مدت به آنها می دهند، برای آنها کارشناس و مستشار می فرستند در این کشورها شفاخانه ها، پوهنتونها، مکاتب، انجمن دوستی و... تأسیس می کنند همه و همه در جهت پوشاندن چهره خودپرستی و منفعت طلبی شان است.

تمام تحرکات ضد اسلامی و ضد مردمی غرب و صهیونیست از این جا نشأت می گیرد، آنها سالیان دراز با تکیه بر سیاست های استعماری و استمداد از تمدن صنعتی توانستند، سلطه اهریمنانه خود را بر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، در آسیا و افریقا بگسترانند و در این تهاجم نفرت بار از هر وسیله و هر جنایت ضد بشری بهره گرفتند، اما امروزه در برابر هجوم بی امان اسلام نورانی و بیدار گروهای رهایی بخش به وحشت افتاده و آینده خود را به مخاطره می بینند.
اگر روزی در افغانستان، طالبان خرافات پرست و مرتجع و آدم کُش را سر کار می آورند و با تمام اعمال ضد بشری آنها، آنان را به رسمیت می شناسند و اگر رژیم وابسته پاکستان از جنایات طالبان با تمام امکانات جانبداری می کند و اگر در مرحله یی شاهد حوادث خونین بوسنی و به خاطر تصفیه های قومی در آن دیار صدها هزار مسلمان بی گناه را قتل عام می کنند و اگر شاهد تجاوز کاری های مداوم رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و لبنان هستیم و زراد خانه های هسته یی و میکروبی اسرائیل از دیده غربی ها قابل اغماض است و یا اگر کشورهای اسلامی غرب آسیا گرفتار تروریسم و جنگ می شوند و یا اینکه هم اینک از هر فرصت و امکاناتی در جهت ترویج فرهنگ منحط غربی در افغانستان استفاده می کنند، همه و همه تعرضی و تضاد با اسلام و مسلمین است.

در چنین اوضاعی مسؤولان مملکتی ما باید بدانند که همیشه ارادۀ ملت تعیین کننده است، نه چیز دیگر، و ملت مسلمان افغانستان یعنی آنهایی که برای آزادی و حفظ ارزشهای اسلامی رنج و زجر دیده اند نه عده یی خود فروخته و وابسته و جاسوس و خائن، آرمانی جز اسلام و استقلال کشور ندارند چرا که بیش از چهار دهه است انواع فشارها و سختی ها را تحمل کرده اند تا کشور و مردم شان از زنجیر بیگانگان رهایی یابند و دیگر اسارت بیگانگان را نخواهند پذیرفت، استقلال به معنی واقعی کلمه در بخش های مختلف از جمله فرهنگی. به طور خلاصه در همه صحنه ها و به ویژه در بخش فرهنگی نباید اصول و آرمان های مان را فراموش کنیم و در مقابل تهاجم فرهنگی غربیان دست روی دست بگذاریم. نباید بگونه ای کنونی، عوامل این تهاجمات را نیز آزاد گذاشته تا هر چه دلشان می خواهد به خورد مردم بدهند.
البته چارۀ درمان گرفتاری ها، حرف و شعار نیست که وقتی با عمل همراه نباشد نتیجه معکوس می دهد. دولت مردان ما باید توجه داشته باشند که وارث آرمانهای امثال شهید مسعود و افکار جاویدانه او و دو ملیون شهید راه حق در این کشور پاسدار ارزشهای اسلامی هستند، و هیچ کس حق تخطی از آن را به هیچ وجه ندارد و گرنه نتیجه این همه بی تفاوتی های خود را دیر یا زود خواهیم دید و آنگاه ندامت کشیدن سودی نخواهد داشت.

جواد سروری- ارسالی به خبرگزاری جمهور


کد مطلب: 91373

آدرس مطلب: https://www.jomhornews.com/fa/article/91373/

جمهور
  https://www.jomhornews.com